Валери Симеонов търси нови възможности за реклама на България като туристическа дестинация
Това стана ясно след посещението на вицепремиера и лидер на НФСБ на проведения в Лондон Световен туристически пазар
07.11.2017г.

Вицепремиерът по икономическата и демографска политика и лидер на НФСБ Валери Симеонов бе на посещение в Лондон във връзка с проведения Световен туристически пазар.

В поредица от работни срещи заместник-министър председателят обсъди възможности за реклама на България като туристическа дестинация.

Ето какво отбелязва още вицепремиерът на своята Фейсбук страница:

”Креативните екипи на международни телевизии и маркетингови агенции представиха концепции и възможности за реклама на България като туристическа дестинация. Беше поставен акцент върху Балканите като интегриран туристически продукт, като в дискусиите се включиха още министри от Полша, Македония, Словения, Сърбия, Албания, и други балкански държави. Изразих желанието на българското правителство да засили маркетинговото представяне на България на световния пазар”.